Poštovani korisnici, molimo Vas da pre poručivanja naših proizvoda, pažljivo pročitate sledeće uslove. Svakom kupovinom na našem sajtu, znači da ste pročitali uslove i da ste saglasni sa njima u potpunosti.
Mesto isporuke naručene robe mora se nalaziti na teritoriji Republike Srbije.
Dostava nije ograničena iznosom ili količinom.
Prodavac je u obavezi da se stara da roba u najkraćem roku bude dostavljena Kupcu putem kurirske službe, a u slučaju nemogućnosti slanja robe iz bilo kog razloga, dužan je da Kupca o tome obavesti u roku ne dužem od sedam dana.
Kupac može u zakonskom roku od 14 dana po prijemu, da poručenu robu vrati prodavcu bez ikakvog objašnjenja. Prodavac je u obavezi, da u tom slučaju kupcu vrati celokupan plaćeni iznos, izuzev troškova dostave robe.
Zamena proizvoda može se izvršiti u roku od 14 dana od dana kupovine, odnosno uz račun i originalno pakovanje proizvoda. Troškove zamene i ovakvog povraćaja snosi kupac. Da biste ostvarili neko od prava prilikom vraćanja kupljenog proizvoda, naručena roba ne sme biti upotrebom oštećena ili pohabana, mora biti vraćena u originalnoj ambalaži, uz priložen račun.
Originalna ambalaža ne sme biti pohabana ili na drugi način oštećena, jer se u u tom slučaju ne priznaje pravo na puni povraćaj novca, već se od ukupne vraćene sume odbijaju troškovi oštećene ambalaže.
Roba se isporučuje Kupcu lično ili osobi koju je Kupac naveo kao primaoca pošiljke. Kupac ili primalac pošiljke mora se nalaziti na adresi koja je u porudžbenici navedena za isporuku robe u periodu od 8 do 17 časova, radnim danima.
Ukoliko dostavljanje naručene robe bude onemogućeno zbog odsustva kupca ili druge osobe predviđene ovim Uslovima i ukoliko roba bude morala da se vrati u polazišno mesto Kupac će biti dužan da snosi i troškove povraćaja robe. Robu sa povraćaja, Prodavac može dalje prodavati trećim licima, jer se u tom momentu kupoprodaja smatra raskinutom.
Prilikom preuzimanja paketa Kupac u prisustvu kurira ili poštara vizuelno proverava paket. Ukoliko na paketu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, Kupac je dužan da zahteva otvaranje paketa u prisustvu službenog lica. Ako se tom prilikom ustanovi da su artikli oštećeni, službenik kurirske službe pravi zapisnik o reklamaciji.
U slučaju oštećenja sadržine paketa, kurirska služba nadoknađuje nastale troškove.
Naše proizvode koje ste poručili možete platiti na sledeći način:
- gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke od kurira
- karticom ukoliko kurirska služba koristi kartično plaćanje
U slučaju plaćanja gotovinom, prilikom preuzimanja paketa kurir će vam predati poručenu robu.